BGBM nima va u Onlayn reklama bahosini qanday buzadi

BGBM nima ekanligini va onlayn budjetlashtirishda qanday foydalanilganligini bilib oling

Agar onlayn reklama maydoni sotib olishni istasangiz, siz tezda CPM atamasi bilan ishlaysiz. Sanoat tomonidan "reklama taassurotlari" uchun xarajatlar haqida gapirish uchun ishlatiladigan atama bo'lib, raqamli reklamalarda ishlatiladigan eng keng tarqalgan o'lchov birligidir. Bundan tashqari, raqamli reklama maydonini sotib olish va sotishning eng keng tarqalgan usuli.

CPM nimani anglatadi?

CPM, Milla boshiga tushgan narxni anglatadi va ming kishi boshiga tushgan xarajatlarning yana bir sababidir.

Bunday holda, veb-saytida 1000 ta reklama taassurotlari. Bu CPC (Sekin urish qiymati) va CPA (Harajatlar boshiga / sotib olish), shu jumladan boshqa shunga o'xshash boshqa shartlar uchun aralashtirish kerak emas.

Reklama taassurotlari nima?

Ba'zan ko'rinish yoki reklama ko'rinishi deb nomlanadigan, bir reklama taassurotlari foydalanuvchi brauzeridan olingan sahifa so'roviga javoban reklama serveriga mos keladi. Mana shu, bu hammasi. Ba'zi odamlar, reklamaga oid taassurotlarni foydalanuvchi yoki veb-sayt yoki boshqa onlayn muhitda ko'rsatgan reklamalar deb hisoblaydi. Bu aslida noto'g'ri.

Afsuski, bu shuningdek, reklama namoyish statistikasi ko'pincha noto'g'ri yoki ochiq-oydin firibgarlik deganidir. Vaqtning 15 foizigacha, reklamalar noto'g'ri. Keyinchalik, bot trafigidan reklama taassurotlari mavjud (bot - bu transport raqamlarini yoki SPAM-ni takomillashtirish uchun ishlatilishi mumkin bo'lgan dasturiy ta'minotning avtomatlashtirilgan qismi), bu hech qanday jismoniy foydalanuvchi reklamani ko'rish imkoniyatini topmagan degan ma'noni anglatadi.

Reklama trafikining 60 foizigacha ushbu botlardan foydalaniladi. Va nihoyat, reklama tuyulgan firibgarlik mavjud. Bunday holda, vijdonli foydalanuvchilar reklamalarni saytga yuqori BGBM'leri bo'lgan reklamalar uchun qiziqtiradigan boshqa reklamalar orqasida yashiradilar. Bundan tashqari, reklamaga taalluqli reklamalar soni ham ortib boradi.

Reid Tatoris tomonidan ushbu ajoyib maqolada bu haqida ko'proq ma'lumot olishingiz mumkin.

BGBM Sizning veb-saytingizda reklamaning narxini qanday qilib buzadi?

Shunday qilib, sizning veb-saytingiz bor va siz uni reklama qilish va oydan oyga pul topish uchun foydalanishni xohlaysiz. Xo'sh, siz qanday qilib oylik daromadingizni qulay bo'lishini bilib olishingiz kerak. Agar veb-saytingiz yangi bo'lsa va nisbatan kamroq transport bo'lsa, siz ko'p pul topa olmaysiz, shuning uchun sizning CPM juda past bo'ladi. Agar veb-saytingiz yuqori trafikka ega bo'lsa, CPM yuqori bo'ladi.

Ikkita turdagi CPM stavkalari mavjud - o'zgarmas va o'zgaruvchan. Ruxsat etilgan stavkalar ishlash uchun osondir, chunki siz yaratgan reklama taassurotlariga qarshi aniq qiymatga egasiz. Argumentlar CPMlar bilan ishlash biroz qiyinroq va bu stavkalar sizning veb-saytingizning mavzuiga, siz turgan mamlakatga, reklama beruvchiga va boshqalarga asoslangan holda farqlanadi.

Keling, tez matematika qilaylik. Sizda veb-saytingiz bor va har oyda o'rtacha 40 000 kishi, oyiga jami 120 000 ta sahifa ko'rishingiz mumkin. Sizning veb-saytingiz nima?

Xo'sh, 5 dollarlik CPM (2017 yilgi o'rtacha ko'rsatkichdan biroz yuqoriligicha), buni quyidagicha hisoblashingiz mumkin:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

Ko'p sonli ma'lumotlarga ko'ra, siz veb-saytga yiliga reklama daromadlarida 7,200 dollar qiymatida qarayapsiz.

Ko'plab millionlab sahifa qarashlarini hisobga olgan holda, ayrim veb-saytlar har oy xizmat qiladi, ba'zi saytlarga qanday qilib foydali BGB marketingi mumkinligini ko'rishingiz mumkin. Darhaqiqat, YouTube'ning eng muvaffaqiyatli ishtirokchilari har yili millionlab dollarlarni o'zlarining sahifalaridan yig'adigan reklama daromadining bir qismidan millionlab qiladi.

CPM reklama trafikini qanday va qaerdan olish mumkin

Yuqoridagi barcha ma'lumotlarni o'qib chiqsangiz va veb-saytingiz orqali CPM daromadlarini olishni xohlasangiz, keyingi mantiqiy savol "qaerdan boshlayman?"

Siz shunchaki kompaniyaga murojaat qila olmaysiz va sizning saytingizga reklama joylashtirishni so'rashingiz mumkin. O'zingiz kabi saytlarga xizmat ko'rsatish atrofida qurilgan veb-saytlar va bizneslar mavjud va ulardan foydalanish juda oson.

Quyida keltirilgan eng yaxshi narsalar qatoriga quyidagilar kiradi:

Ularning bir nechtasi bilan hisoblar yarating va tajriba. Sizning veb-saytingizni to'ldiradigan va yaxshi daromad keltiradigan dasturni topganingizdan so'ng, unga yopishib oling.